Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı ile TİSK arasında nitelikli iş gücü yetiştirme protokolü imzalandı
Bakan Vedat Işıkhan: – “Bu protokol, ülkemizin ekonomik kalkınması, toplumsal refahı ve uluslararası arenada rekabet gücümüzü artıracak, nitelikli insan kaynağının gelişmesine önemli katkılar sağlayacaktır” – Protokol sayesinde 5 yıl içerisinde TİSK’e üye iş yerlerinde 100 bin kişiye kadar istihdam sağlanması hedefleniyor …