BIST 100
11.712,67 2,00%
DOLAR
50,1803 0,06%
EURO
56,3807 0,81%
GRAM ALTIN
6.680,81 1,90%
BITCOIN
74.790,00 0,98%
FAİZ
39,46 -0,08%
GÜMÜŞ GRAM
86,12 2,75%
GBP/TRY
67,5280 0,63%
EUR/USD
1,1221 0,70%
BRENT PETROL
91,88 -5,33%
ÇEYREK ALTIN
10.923,13 1,90%
İzmir Hafif Yağmur
İzmir hava durumu
11 °

KKTC’de asgari ücrete bir yıl içinde üçüncü zam

KKTC'de asgari ücrete bir yıl içinde üçüncü zam

T24 LogoT24 Logo
Ekonomi

Ülkede asgari ücret 2024'ün başında 16 bin lira olarak belirlenmişti

21 Eylül 2024 09:18

Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'nde asgari ücrete yüzde 20 zam yapıldı. Bu sene 3'ncü kez yapılan ara zam sonrası asgari ücret 35 bin 188 liraya yükseldi.

KKTC Çalışma Bakanı Sadık Gardiyanoğlu, eylül ayından itibaren asgari ücretin 35 bin 188 liraya yükseltildiğini açıkladı. Brüt asgari ücret ise 40 bin 436 TL olarak belirlendi.

Asgari ücret 2024'ün başında 16 bin lira olarak belirlenmişti, daha sonra ise mayıs ayında 29 bin liraya yükseltilmişti.

T24 Logo

© Tüm hakları saklıdır.

Kategoriler

YORUM YAP

Yorum yapabilmek için kuralları kabul etmelisiniz.
Yeni bir yorum göndermek için 60 saniye beklemelisiniz.

Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?