
ÖLÜMÜN ARDINDAN
Evde kedi, köpek bekliyorsun belli.zaman sonra hastalanıp ölüyorlar.
Bitkiler de öyle.
Bahçende bakmadığın ihmal ettiğin çiçek de sararıp ölüyor ya da gübre olarak atıl oluyor.
İnsana gelelim.
Tarih boyunca ne krallar, padişahlar, kraliçeler, şovalyeler, bilim insanları, artistler, aktristler, yazarlar çizerler, karükatüristler, ressamlar ve siyasetçiler doğdu, yaşadı ve öldü.
Bir yakının, sevdiğin ölmüş için yanıyor.Sokağa çıkıyorsun, alışverişe gidiyorsun, kimi işinde gücünde hepsi olmasa da şen şakrak. Sen hep kaybettiğinin anılarıyla oyalayıp kendini avutuyorsun.
Buna kabaca " hayat devam ediyor" deniyor.
Evet hayat devam ediyor ama acılar içinde
Acılar da zamanla unutulur insanlar da sevdiğin hayvanların ölümü de.
Yerini başkaları almak için aday zaten.
Dün Kadir İnanır 'ı yitirdik daha önceleri geriye gidersek Cüneyt Arkın, Tarık Akan, Kemal Sunal Filiz Akın Fatma Girik gibi ünlü oyuncuları
Hayat ve sinema devam ediyor onlar sadece anılarda kalıyor.
Düşünsenize Türkiye Cumhuriyetin kurucusu
Koskoca Atatürk bile ölebiliyorken demek ki her canlı doğarken ölmeye aday.
Oturduğum yerden 37 derece sıcakta şimdiden Ağustos böcekleri ya da Cırcır böcekleri tepemde ötüp dururken birkaç gün sonra susuzluktan çatlayıp ölecekler.
Metin İmer


