Megakent’e bir itfaiye istasyonu daha
İstanbul’da, Sultanbeyli ve çevre ilçelere hizmet verecek Battalgazi Mahallesi İtfaiye İstasyonu düzenlenen törenle hizmete girdi. Açılış programında konuşan İstanbul Büyükşehir Belediye (İBB) Başkanı Ekrem İmamoğlu, Battalgazi İtfaiye İstasyonu’nu, 19 Eylül Gaziler Günü’nde açmanın gururunu yaşadıklarını belirterek, vatandaşlara, yangınlara ve afet noktalarına ulaşma konusunda itfaiyeye yardımcı olmaları çağrısında bulundu…